Albérlet felügyelet

Albérlet felügyelet (megelőzésre)

Kedves érdeklődő!

Amennyiben felmerült már Önben annak gondolata, hogy:

  • biztonságban szeretné tudni kiadott ingatlanát,
  • nincs ideje felügyelni bérleményét,
  • nem szeretné, hogy tartozást halmozzon fel bérlője,
  • szeretne egy közvetítőt a bérleti időszak alatt Ön és bérlője között,
  • szeretné, ha bérbeadója betartaná kötelezettségét,
  • a szerződés rendes felmondásakor, vagy lejártakkor visszakapná kifizetett kaucióját,
  • szeretné, ha lenne valaki Ön mögött, aki ismeri az erre vonatkozó törvényeket, jogszabályokat,
  • szüksége van segítségre bérlőjével kapcsolatosan,
  • albérleti szerződés felmondása jogszerűen,
  • szeretne egy jó lakásbérleti, albérleti szerződést,
  • ha bármilyen probléma lép fel bérleményével kapcsolatban, akkor van valaki aki haladéktalanul és jogszerűen eljár Ön helyett,

akkor feltétlenül keressen meg minket!

A szolgáltatásunk keretén belül vállaljuk albérletek (lakások – házak), valamint különböző bérlemények: irodák, raktárak, üzlethelyiségek, teljes körű felügyeletét a kiadástól kezdődően a felügyeleten át egészen a fellépő probléma megoldásáig. Amennyiben a probléma szükségessé teszi, közreműködünk a renitens bérlők kiköltöztetésében is. Szükséges, hogy a bérbeadó és a bérlő között az általunk készített írásos szerződés kerüljön aláírásra, mert annak tükrében tudunk megfelelően és hatékonyan eljárni abban az esetben ha probléma merülne fel a bérlemény kapcsán. Minden eljárást szigorúan a törvény betartása mellett végzünk, de ugyanakkor hatékonyan és a lehetőségekhez képest a leggyorsabban.

Cégünk vállalja ügyfeleink részére a bérlemények kiadását, melynek keretében a bérleményt meghirdetjük, érdeklődés esetén megmutatjuk.

Kiadás esetén irodánkban a megbízónk és a leendő bérlő(k) jelenlétében átvesszük a bérleti szerződés pontjait és annak elfogadása esetén megtörténik a szerződéskötés. Onnantól kezdve ellátjuk a bérlemény teljes felügyeletét.

Az ügyfeleinkkel szerződéses viszonyt létesítünk és így jogosultak vagyunk a továbbiakban teljes jogkörrel képviselni őt, a kiadástól kezdődően akár a bírósági vagy egyéb hatósági eljárásokon át.

Cégünk folyamatosan bővülő listát vezet a renitens bérlőkről, ezzel segítve a későbbi problémák elkerülését. A listát a bérlővel történő szerződéskötésnél ellenőrizzük.

Ügyfeleink igényeiknek megfelelően négy lehetőségből választhatják ki a számukra legmegfelelőbbet.

A felügyelet lehetőségei és költségei:

  • Az irodában történő szerződéskötésnél való megjelenés és a bérlő ellenőrzése a lista alapján egyszeri 10.000 Ft., mely szerződéskötés esetén a díjból jóváírásra kerül, egyéb esetben – pl.: a feketelista miatt, vagy a szerződésünk tartama miatti elállás -  a megfizetett díj tanácsadási díjnak minősül!

Amennyiben a bérbeadó felügyeli saját ingatlanának bérleti díjat, a rezsi és egyéb költségek megfizetését és a mi feladatunk a probléma elhárítása, vagy a kilakoltatás megoldása, úgy a költségek az alábbiak szerint alakulnak ingatlanonként:

  • Szerződéskötési – listaellenőrzési díj, valamint a regisztrációs és készenléti díj összege: egyszeri félhavi bérleti díj, de min. 40.000 Ft. + a bérleti díj 10%-a/hó, de minimum 5.000 Ft. a szerződés fennállásának időtartama alatt. 
  • Rajtunk keresztül történő bérlemény kiadás esetén a szerződéskötési – listaellenőrzési díj, valamint regisztrációs és készenléti díj: egyszeri 1 havi bérleti díj + a bérleti díj 10%-a/hó, de minimum 5.000 Ft. a szerződés fennállásának időtartama alatt. 

Amennyiben cégünk felügyeli a bérleti díj, rezsi és egyéb kötelezendően fizetendő díjak megfizetését, és azok bármelyikének elmaradása esetén intézkedünk a felszólításról, nemfizetés esetén pedig intézkedünk a haladéktalan kilakoltatásról, úgy a költségek az alábbiak szerint alakulnak ingatlanonként:

  • Szerződéskötési – listaellenőrzési díj, valamint regisztrációs és felügyeleti díj összege: egyszeri félhavi bérleti díj, de min. 40.000 Ft. + a bérleti díj 20%-a/hó a szerződés fennállásának időtartama alatt. 
  • Rajtunk keresztül történő bérlemény kiadás esetén a szerződéskötési – listaellenőrzési díj, valamint regisztrációs és felügyeleti díj: egyszeri 1 havi bérleti díj + a bérleti díj 20%-a/hó a szerződés fennállásának időtartama alatt. 

A költségekkel kapcsolatosan alkalmazott szavak magyarázata:

  • Szerződéskötési díj: az általunk készített szerződés felhasználásának díja,
  • Listaellenőrzési díj: a problémás bérlőkről nyilvántartott (fekete) lista,
  • Regisztrációs díj: a rendszerbe történő bekerülés díja,
  • Készenléti díj: probléma felmerüléséig tartó állapot, majd a probléma esetén a szerződés szerinti intézkedések foganatosításának díja,
  • Felügyeleti díj: a szerződésben foglalt bérlemény kötelezően fizetendő költségeinek nyomon követése, szükség esetén a szerződés szerinti intézkedések foganatosításának díja.

Természetesen lehetőség van a már meglévő problémák kezelésére is.

Amennyiben szembesült már az alábbi problémákkal:

  • mit tehetek, tegyek ha nem költözik ki a bérlőm,
  • a főbérlő nem akarja visszafizetni a kauciómat, 
  • hogy tehetem ki a bérlőmet,
  • problémás albérlő, bérlő,
  • nem fizet az albérlő, bérlő
  • a főbérlő nem teljesíti törvény szerinti kötelezettségét,
  • tartozik az albérlő, bérlő,
  • albérlő, bérlő kiköltöztetése,
  • albérlő, bérlő kirakása, kilakoltatása,
  • albérlő, bérlő jogai, kötelezettségei,
  • jó bérleti szerződés ismérvei, jellemzői,
  • mit tehetek az albérlővel, bérlővel szemben,
  • mit tehetek, ha a bérbeadó (főbérlő) nem tartja be a szerződésbe foglaltakat,
  • mit tehetek, mit csináljak ha nem fizet a bérlőm, albérlőm?

akkor haladéktalanul keressen fel minket.

A szerződés és probléma megoldás részleteit személyes megbeszéléssel tudjuk pontosítani. A szolgáltatás kapcsán tudni kell, hogy a más által készített szerződések tükrében bonyolultabb és költségesebb a sikeres munkavégzés. Nehezebben tudjuk vállalni az eredményességet, mint az általunk készített szereződések és felügyelet tekintetében. Ezért gondolják át a későbbi felügyelet lehetőségeit.

A probléma megoldását és lehetőségeit az irodában történő személyes megbeszélés alkalmával tudjuk pontosítani.